Word vriend van Lotuz!

Diensten die niet in aanmerking komen voor financiering uit de reguliere middelen kunnen we met uw steun realiseren. Denk hier bij aan:

• Individuele wensen van deelnemers
  • Groepsactiviteiten voor de deelnemers
  • Uitbreiding materiële voorzieningen
  • Meubilair en inrichting
  • Extra ontspanning en ondersteuning

Wij willen de deelnemers van Lotuz de ontspanning en activiteiten aanbieden die net even een extraatje geven aan het leven. Door donateur, gulle gever of sponsor te worden van de Stichting Lotuz Vrienden, kunt ook u een bijdrage leveren en maakt u het verschil voor onze deelnemers! De stichting is altijd op zoek naar vrienden: betrokken mensen en bedrijven die geld willen doneren of op een andere manier een bijdrage willen leveren. De stichting is volkomen onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Dit betekent dat haar bijdragen volledig ten goede komen aan de extra collectieve voorzieningen/activiteiten voor deelnemers van Lotuz Dagbesteding. De bestuurders krijgen dan ook geen vergoeding voor hun werkzaamheden.

Mogelijkheden om ons te steunen:

• Vriend(in) worden (donateur)
  • Eenmalige gift
  • Een legaat

Wilt u graag een gift of donatie doen? Dat kan!

U kunt via uw bank direct doneren op:

NL41 RABO 0354 4598 21
T.n.v. Stichting Lotuz Vrienden

Heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact op met een Stichting Lotuz Vrienden via het contactformulier of bel ons op 0255-578439.